Ny Blogg

http://saaraheriiksson.bloggplatsen.se/

Bless.

År 2009 så..

Vilken klass gick du i - Sista året.
Vad hade du för hårfärg - Brun, Svart
Hur lång var du - 1,58cm
vem var du kär i - Stefan
Hade du nån Pojk/flickvän - Ja,
Vad brukade du göra på fritiden - Chilla.
Vilka umgicks du med - Olika
Var allt Bättre då - Man kan inte jämföra olika tidsperioder, det är alltid olika
Skulle du vilja gå tibx dit - Till vissa saker
Har du förändrats - Jag har ingen aning.

Nu:
Vilken klass går du i -
Ssta året
Vad har du för hårfärg - Svart
Hur lång är du? - 1,58cm
Vem är du kär i - Stefan
Har du nån Pojk/flickvän - Ja!
Vad brukar du göra på fritiden - Umgås med vänner,pojkvännen, festa!
Vilka umgås du med - 
Hur ser du ut - Jadu, finns bilder.

Har du:
Kysst någon -
  Absolut!
sovit brevid någon med samma kön - Ja!
sovit brevid nån med motsatt kön - Många gånger!
slagit ner nån - Nej,
Ljugit för en bra vän - inte vad jag kan minnas.
Svikit någon - JA, ganska stort, och det ångrar jag.

Vem:
Skrev du senast till på msn -
Emelie.
Kramade du senast - Stefan
sov du hos senast - Hemma.
Vill du vara just nu - Kärleken.
Ringde dig senast - Stefan

Vad:
Drack du senast -
 Vatten.
Köpte du senast - Ett par skor som jag ska ha på min student. 
Gjorde du igår -
Låg hemma, och var i örsa.
ska du göra imorn - Skola.
Vill du göra just nu- Titta film sen sova.
Åt du senast - Äpple.
Är närmast dig som är rosa - Min tändare.



Kärlek :
Du är kär nu -
Ja, i min underbara pojkvänn.
Du har sårat nån så den började gråta - Ja, :(
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja :(

Ärlighet:
Du har gjort nått som du lovat nån annan att inte göra -
Ja.
Jag har gjort något som jag har lovat mig själv att inte göra - Ja.
Jag har smygit ut utan lov - nej,
Jag har ljugit för mina föräldrar vart jag är - nej
Jag har en hemlighet som ingen vet om - Ja
Jag har fuskat i ett spel - haha aah många gånger. :P
jag har struntat i ett prov - Om jag har!

Dåliga Tider:
Jag har skadat mig sjäv -
Nej!
Jag har druckit alkohol - Ja.
Jag har tagit medecier mot drepression - Nej
Jag har sovit en hel dag utan att behövt det - Ja, många gånger
Jag har vaknat gråtande - Ja,
Jag har somnat gråtande - Ja,

DÖDEN:
Jag hatar begravningar -
Ja
Jag har sett någon dö - Nej
Någon du Har känt som nyligen som dött - Nej

Jag älska dig!





Bless



Bli medlem här tar ca 1 sek, du slipper reklam på ditt spotify, :)
klicka på länken nedanför!




http://www.gratispremium.com/?ref=155470


jag har inte skrivit på att tag nu men ska kortfatta vad som har hänt,

Fredag: Jag hade inga lektioner i skolan, men åkte in till enköping och hämtade min efterlängtade studentmössa, sedan så kom kärleken och hämtade mig så åkte vi till Dalarna där Monica har köpt sommarstuga, så vi satt igång och målade vitt nästan överallt, fick en massa färg på mig själv, hehe,

Lördag: var fortfarande kvar i Dalarna, vi vaknade käkade frukost och satt i gång med målningen igen, höll på typ hela kvällen,

Söndag: vi vaknade åt frukost, sedan satt igång igen :) runt 5 tiden så begav vi oss hem,

Måndag: gömde sätta väckarklocka så missade skolan, inte bra där, så låg bara hemma och ruttnade:(

Tisdag: var i skolan och träffade Sandra det var ett tag sen, så det var mysigt, vi hade dietmatlagning, så jag gjorde fyllt kyckling med ris, fett gott det blev asså :) sen åkte jag hem och ruttnade lite till:P

och idag så har jag hemma, sitter just nu framför tvn och bara chillar, ganska skönt, har sovit så konstigt så min axel gör ont som faaaaan, :(   :)

Nu är det bara 32 skoldagar kvar till den efterlängtande STUDENTEN! så deam skönt, kan ännu inte fatta att jag har gått i skolan så länge, trodde jag aldrig, :) i helgen så ska jag och kärleken i förhoppningsvis träffa ina och david och ta en tripp till muppsala och bowla, ska bli fett med kul, får hoppas att det inträffar, på valborg vet vi inte ännu vad som händer men det visar sig, :)



Bless


♣Hello, har inte hänt så mkt under lovet som varit, ganska skönt faktist, =) i morgon blir det till att bara vara hemma här i väsby, hoppas på fint väder i helgen isf blir det hagen med Keno imorgon, och så blir det grillning och öl och massa roligheter hos vanja och tommy på lördag =) .


just för tillfället kan jag ej sova så jag passade på att skriva ett kort inlägg. ska titta på en yttligare film nu, och får hoppas på att jag somnar =), ha det gött...





BLESS

(hata migg inte (=)

saknaden är stor ♥