If i'm a bad person, you don't like me...

♣Hello, har inte hänt så mkt under lovet som varit, ganska skönt faktist, =) i morgon blir det till att bara vara hemma här i väsby, hoppas på fint väder i helgen isf blir det hagen med Keno imorgon, och så blir det grillning och öl och massa roligheter hos vanja och tommy på lördag =) .


just för tillfället kan jag ej sova så jag passade på att skriva ett kort inlägg. ska titta på en yttligare film nu, och får hoppas på att jag somnar =), ha det gött...





BLESS

(hata migg inte (=)

saknaden är stor ♥


Kommentarer
sandra

haha cp, jag kommer visst hata dig för det där ;) pusssss på dig, vaaaaaaah! <3

POSTAT 2010-04-12 KLOCKAN 19:22:40
BLOGG: http://sandra-dahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback