I will be so high so high, before the moon takes me!

Hello, nu var det tett tag sen jag skrev men har faktist inte haft tid, 
men nu kände jag att jag var tvungen, I måndags så var jag carro och sanna på bio,
vi såg Alice i underlandet i 3D, var bra, vi köpte guldstolar, det var det fan värt så vi satt bekvämt som fan :)
sen blev det till att åka hem, fick bara vänta ca 10 min på bussen så det var skönt, sen kom vi hem och ala var skitpigga så vi gick ut på nattbus, det var fan kul, =) men hade/har så jävla ont i magen det e fan inte kul :( kan knappt sova eller gå så det är ej kul :( men försöker. =),


tisdag så hände det inte så mkt jag och sanna slappade hela dagen det var skönt, och så tittade vi på film=) idag så händer det inte så mkt ska sätta in lite blonda slingor så får vi se hur det blir :), nu sitter jag med bella och ska snart bege mig till den heta stolan då sanna ska färga håret på mig, ska bli skoj :) sen vet jag inte vad som händer blir nog till att bara ta det lungt och knapra massa tabletter :( sen i morgon så blir det att jag åker till kärleken , och fortsätter vila mig där, sen förhoppningsvis så blir det dalarna i helgen annars så blir det bowling om jag orkar, men vi hörs när vi hörs =)

( ♥ )

BLESS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback