Today I am so fucking pissed.

Idag så blev det ingen lyckad dag, missade skolan, när jag som mäst måste gå till skolan så skiter det sig, någon j*vlel har ställt om min klocka, så den ringde 7.40 medans bussen går 7.30, skojjigt nej! så idag e jag så jävla förbannad!


På Ondgag så åker jag till Caroline om jag kommer dit på något sätt =) det ska bli kul, det var ett tag sen vi 2 bara umgicks. =)

På lördag blir det Bowling men Ina David och Kärleken, ska vi j*ävigt kul , =) på fredag vet ja inte riktigt vad som händer, kanske blir att träffa några bekanta men vi får se vad som händer :) Jag vill tatuera mig snart igen, nu var det ett tag sen, vill också pierca mig men kan inte bestämma vad som jag ska börja med vad tycker ni? :)

Nu ska jag ba lägga mig i sängen och sura resten av dagen! kanske tar upp mina körkortsböcker så jag kommer igån med det dära.


( ♥ )


BLESS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback