when I see you as you turn away

Hallo, idag är det lördag, en tråkig dag det bara regnar och är allmänt tråkigt, men blir bättre under dagen snart kommer carro hit och då ska jag stefan, carro och erkki gå till väsby c och titta lite i affärer sånt älskar man, sen i kväll blir det kortspel med en massa öl :) ska bli trevligt, igår så var vi hemma hos kärlekens mamma och åt tacos och bara tog det lungt, kom i säng kanska tidigt och det var fan skönt, det var ett tag sen :)


 fick ett samtal av liisa i morse och stackarn har blivit magsjuk , Liisa jag lider med dig :) tänker att det var fan bra att man inte träffade henne igår , för då kanske jag hade fått det och det har jaqg absolut inte tid med :/:) men ska träffa henne nästa vecka om hon blivit frisk :) nu ska jag inte sitta här något mer , kanske hörs ikväll eller så hörs vi nästa gång jag skriver :) ha en toppen lördag nu !

( ♥ )

BLESS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback